Yeni Referans Servisleri: Hata Kodları ve Şube GLN'leri Servisleri

Paydaşlarımızın Yazılım Ekiplerinin ve Paydaşlarımaza Yazılım Geliştiren Firmaların Dikkatine;

Paydaşlarımızın ihtiyaçları göz önünde bulundurularak, Hata Kodları ve Şube GLN'leri Servisleri yayınlanmıştır.

Hata Kodları Servisi, İTS’ye yapılan bildirimlerde, gönderilen verilerin hatalı olması veya işleme uygun olmaması durumunda dönen hata mesajlarının paydaşlar tarafından alınabilmesi için hazırlanmış servistir. Bu servisle, paydaşlarımızın hata kodlarının en güncel haline ulaşabilmesi, bildirimlerde hata ile karşılaşılması durumunda hata mesajı için kayıtlı olan açıklamaları okuyarak gönderilen veri üzerinde gerekli değişiklikleri yapabilmeleri amaçlanmıştır.

Şube GLN’leri Servisi, merkez-şube ilişkisi bulunan paydaşların GLN, adres, telefon numarası gibi bilgilerinin hiyerarşik bir yapıda paydaşlar tarafından alınabilmesi için hazırlanmış servistir. Bu servisle, paydaşlarımızın bir paydaşın bütün şubeleri ile ilgili bilgilere ulaşmaları amaçlanmıştır.

KAYNAK: İEGM